RMA
Via een RMA aanvraag starten wij het proces op voor het retourneren van de producten.
Er zijn twee soorten RMA’s:
Technische RMA’s: Dit zijn retours die te wijten zijn aan technische mankementen.
Commerciële RMA’s: Dit zijn retours die te wijten zijn aan het verkeerd bestellen van een product.
Om een RMA aan te maken dient het RMA-formulier ingevuld te worden. U ontvangt per mail een ontvangstbevestiging van de RMA-aanvraag. U dient de artikelen in een beschermde verpakking terug te sturen. Zorg ervoor dat het RMA-nummer op het pakket staat vermeld. Zo kunnen wij het verzoek sneller verwerken.
Bestelling retourneren
U kunt dit eenvoudig doen door het RMA-formulier in te vullen. Hierna kunt u de producten in een beschermde verpakking terug sturen.
Bestelling ruilen
Het is niet mogelijk om je bestelling te ruilen. U dient een RMA melding te doen voor het retourneren van het product. Mocht u een ander product willen hebben, dan kunt u deze via de normale route bestellen in de webshop.
Retourstatus
Ons streven is om u binnen tien werkdagen na ontvangst van de geretourneerde producten te informeren over uw RMA verzoek.